צימרים עם נוף לכנרת

הכנרת היא ללא ספק הפנינה של הצפון. מטיילים רבים מהארץ, כמו גם תיירים מחו"ל נוהרים אליה בכל עונות השנה כדי ליהנות מיופייה המשכר, מהחופים הנפלאים ומהאטרקציות הרבות שמסביב. צימרים עם נוף לכנרת מאפשרים לכם ליהנות מכל העולמות – מבט מגבוה ותצפית נהדרת על הנוף בשילוב של מרחק נסיעה קצר מהכנרת עצמה, היעד המושלם לטיולים ולנופש.

אצלנו במתחם נוף 10 צימרים באמירים הירוק והשלו, בקתות צימרים עם נוף לכנרת פופולאריים במיוחד. הצימרים שלנו ממוקמים על המצוק של אמירים, והם נהנים מהתצפית הטובה ביותר על הכנרת שתוכלו למצוא בסביבה. הנוף שנפרס אל מול הצימרים הוא עוצר נשימה ממש, ועיצבנו את הצימרים כך שניתן לראות את הנוף אפילו מפינת הג'קוזי, בה מיקמנו חלון פנוראמי גדול אל מול הפאר של הטבע. כאן המקום לציין שהבקתות והסוויטה שלנו מבודדות לחלוטין.
בנוף 10 ישנן  צימרים עם נוף לכנרת יוקרתיים ומפוארים במיוחד. נוסף על האווירה המיוחדת שיוצר הנוף מסביב – הנוף של הגליל התחתון, רמת הגולן, הר תבור ונחל עמוד, בצימרים שלנו תמצאו אווירה מפנקת ונעימה. הכול מוכן ומחכה כאן עבורכם- ג'קוזי מפנק, מטבח מצויד, מגוון טיפולים משלימים אצלכם ביחידה בשעה הנוחה לכם, והפתעות משמחות כמו בקבוק יין טוב ושוקולד איכותי.

חופשה בצימרים בנוף 10 באמירים תעניק לכם חוויה יוצאת דופן של נופש ישראלי מפנק- אתם מוזמנים אלינו לנוף 10 באמירים לחופשת צימרים עם נוף לכנרת.